DAGENS INNKJØP

Fragma – Oops Sorry

Heyaaa! Rett etter skolen dro jeg, Vivian, Iselin & Tram til Mosseporten for å stikke på Bikbok siden det var salg. På vei ned bakken klarte jeg å stange i et skilt og tryne bakover, deretter høre chicksa le… Spesielt Iselin. Haha. Sykt fail. Skjønner ikke at jeg klarte å gå på et skilt egentlig…… Jeg fant noe av det jeg hadde planer om å kjøpe. Men dessverre så var det ikke like mye digg, som det er på Amfi. Hihi.

Vi stakk til Mc’Donalds for å ete McFlurry, sykt nam! Da det bare var meg og Tram igjen stakk vi bort for å leke litt da en liten jente på 4 år ville leke med oss. Ho var drit nydelig, ho ga meg slengkyss. Ntaaa.


Topp BikBok 249 (30%) Genser BikBok 199kr (30%) Skjorte BikBok 299 (30%) Mascara H&M 129kr Sminkefjerner H&M 59kr Solbriller GinaTricot 59kr

Nå tar jeg det lungt med å ete meg mett på kyllingsalat. Nam!!!!

Hva syns du om sangen & bildene ?
Likte du innkjøpet og hva likte du best ?

– Vi snakkes ! <3

23 kommentarer

Siste innlegg