SYKT SLITEN OG TRØTT NÅ

Tom Frager – Home (Credz til Fredrik)

Heyaaa! Jeg rakk ikke å lage noe mat, så jeg tok med meg et langt brød og løp til Kinga så vi skulle rekke bussen. Vi kom akkurat for sent og måtte vente 25 min. Haha. Hos Tææn satt Steen, Helle, Kenneth & Stian å gamet selfølgelig. Swette gamere hele gjengen! Fant ut at jeg ikke eier skills i playstation spill osv. Fml… Vi så på en film dokumentar av en ekte hendelse om gjenferd og hekser.

Jeg fikk dessverre ikke med meg alt pga noen tøysekopper hadde det utrolig gøy med å bite hverandre. Haha. Jeg får se ferdig resten av slutten en annen gang fordi nå er jeg bare helt sykt trøtt og sliten. Hihi.


Ferie, og jeg kommer tilbake som en vaskekjerring i huset. Hihihihihi. Stil jo.

Yeah, that’s my girl!

Siden jeg ikke rakk å mekke mat tok jeg med brød til byen som jeg gikk rundt og fora på. Heh.

Ehm, fine matrester slash ewwhet du har mellom tenna?….. ilu<3<3<3<3

Hva syns du om sangen & bildene ?
Gamer du & noen filmer du vil anbefale ?

– Vi snakkes ! <3

12 kommentarer

Siste innlegg