THAT’S MY DRUG!!!

Far East Movement Feat Keri Hilson – Don’t Look Now (Credz til Vivian)

Heyaaa! Tydeligvis var det flere av dere som var keene på å se skjorter, luer & solbrillene mine. Så hvorfor ikke poste alt i et innlegg? Haha. Det jeg liker mest må nok være solbriller. Har alltid likt solbriller, men i fjord gikk det over grensa. Jeg har 59 stk nå… Sykt! Luer kom etter solbrillene. Jeg kjøpte fler og fler fordi det er så sykt chill å bruke det. Bruke det året rundt, ah! Har vel rundt 20 stk.

Skjortene som kom i butikkene ble bare fetere og fetere. Ble ett must for meg å kjøpe skjorter. Søstera mi inspirerte meg litt med skjortene hennes. Jeg har faktisk ingen anelse om hvor mange vi har. Haha!


Fine hauen med solbriller.

Jeg digger RayBan Wayfarer mest! Fant ikke alle solbrillene mine, sis har noen av dem. Hih.

Gammelt bildet, men orka ikke å legge ut alle om igjen. Har kjøpt flere luer etter dette bildet ble tatt.

Rett etter jeg hadde ryddet tilbake skjortene fant jeg flere skjorter som ikke ble med. Haha. Herlig!

Hva syns du om sangen & bildene ?
Fant du noe du likte best av, luer, solbriller & skjortene ?

– Vi snakkes ! <3

34 kommentarer

Siste innlegg