EN RÅ KVELD

B.O.B – Ghost In The Machine

Heyaaa! Det ble tatt helt sykt mange bilder hos Tææn i går. Så var litt vanskelig å velge ut hvem bilder jeg skulle dele med dere men… Hihi. Men det var drit morsomt der og ganske koselig! Jeg er trøtt og sliten som faen nå, så skal bli drit deilig å legge meg i kveld. But anyways, takk for en rå kveld!


Amanda, Minhchau & meg. Søte jenter, hihi.

Michaella. Søtt? Ja.

Morer oss her vett.

Noen fikk litt for mye drikke i seg? Stakkars Amanda…

Adil, Haris, meg, Kinga & Amanda. Godt humør!

Ah, blir så glad av å se det bildet her egentlig. Hihi.

Minhchau. Sexy? Ja.

Adil, Kinga & meg.

Min jente.

Meg & Amanda. Sover søtt her ja!

Hva syns du om sangen & bildene ?
Hadde du en bra dag i går du også ?

– Vi snakkes ! <3

14 kommentarer

Siste innlegg