FOR EN LÆTTIS VELKOMST JEG FIKK

Neon Trees – Animal

Heyaaa! I går stakk jeg til Didrik for å se igjen han cp tarden. Han bor i Oppdal, men kom på besøk her hjemme. Da Didrik slapp meg inn stakk han i stua før meg og begynte å mumle med seg selv. Jeg skjønte ikke en dritt, så jeg snudde meg og der satt Sondre med buksa nede og chilla i kroken i boksern. For en lættis velkomst jeg fikk. Jeg skvatt no sykt, men det var jo seriøst sykt morsomt! Haha.

De bestilte kebab og de var jo ganske flinke til å grise må jeg si… Sondre stakk litt tidligere så ble jeg igjen hos Didrik og slappet av. Fikk et smykket av han som betyr mye for han, og for meg nå. Hihihi!

Hva syns du om sangen & bildet ?
Fått en slik lættis velkomst før eller lignende? Haha.

– Vi snakkes ! <3

12 kommentarer

Siste innlegg