ANTIPUKK, LOLKARTONG OG LUMPIFÅR

Flipsyde – Happy Birthday (Polow Remix)

Heyaaa! Tror jeg stikker ned på kjøkkenet og legger inn litt lasagne snart. Mmm. Jeg er helt sykt i munche humør nå. Haha, over til overskriften. Jeg kom nettopp på at jeg har noen sykt teite ord på noen av mappene mine som ligger på skrivebordet. Da jeg adder inn nye bilder, lager jeg nye mapper og skriver det første som faller inn i hodet mitt. Og det var resultatet. Kule og spesielle ord eller hva? Haha!

Siden i går kveld har jeg hatt trøbbel med nettet fordi vi har ny rutter, eller hva det heter. Jeg missliker så sterkt å ha problemer med nettet. Jeg blir stressa, rasende & hei, jeg er datafreak så vet dere det! 🙂


Sykt fet kusine, og ho dreper meg vel nå for å ha lagt ut det her. Hehe, love yah puz1<3<3

Hva syns du om sangen & bildet ?
Har du rare ord på mappene dine & blir du stressa irritert da du ikke får nettet til å funke ?

– Vi snakkes ! <3

18 kommentarer

Siste innlegg