HVORDAN JEG LAGER MØNSTER PÅ NEGLENE

Chris Medina – What Are Word (Credz til Julia)

Heyaaa! Noen av dere har vært ganske nysgjerrig på åssen jeg får til disse mønstrene på neglene mine. Flere trodde jeg faktisk var så skillsa at jeg klarte det uten noe hjelpemidler. Men der tok de nok litt feil. Kan vise dere på bildene under hvordan jeg gjør det så dere forstår bedre. Håper jeg.. Haha. Negl-settet får du kjøpt på Cubus for omtrent rundt 100 lappen! Følger med tre neglakker slik jeg kjøpte dem.


Hadde seriøst ikke giddi å lakke neglene mine forhånd som feks disse hjertene! Haha.


Step 1: Her er denne papirlappen som jeg bruker for å få div mønstre på neglene mine. Jeg fester den på neglene, slik at den ikke vil falle av.


Step 2: Da du har festet papirbiten godt nok på neglen kan du starte å lakke den hvor mønstre vises. Det er utrolig enkelt, og spiller ingen rolle om du griser eller ikke. Fordi det du bommer på kommer på papirbiten som du kan fjerne!


Step 3: Da du er ferdig med å lakke den er det bare å rive av på kanten hvor det er en liten bit på som du tar tak i og drar forsiktig bort. Så blir resultatet slik på bildet over!

Hva syns du om sangen & bildene ?
Har du prøvd slik neglmønster stæsh før  ?

– Vi snakkes ! <3

24 kommentarer

Siste innlegg