MCFLURRY IN THA HOUSE

Heyaaa! Når jeg kom hjem fra skolen sa pappa at jeg skulle komme ned i kjelleren. Trodde jeg hadde gjort noe. Så ser jeg plutselig en valp som ligger i sofaen. Da sier pappa at vi har kjøpt en hund. Jeg fikk helt sjokk og begynte slikt “Nej, nej, nej! Dere har seriøst ikke gjort det. Si det er kødd!!!” Den virket så ekte! Men heh, jeg ble punk’d av Pedersen familien min. Følte meg så sykt taper der jeg satt…. Hahaha.

Pappa gjorde det litt opp igjen, vi tok en tur til Mc’donalds og kjøpte McFlurry. Så nå slapper jeg av og ser på Norske Talenter. Vet ikke hva som skjer videre i kveld. Så det som skjer, det skjer!


Har enda ikke smakt den med nonstop, men hitil er daim fortsatt min favoritt!

Oreoo.

Hva syns du om bildene ?
Beste smaken i McFlurry & ser du på Norske Talenter ?

– Vi snakkes ! <3

27 kommentarer

Siste innlegg