MCFLURRY I SKOLETIDEN ER IKKE GÆRNT!

Drake – Best I Ever Had

Heyaaa! Dette må jeg tilføye, jeg var overraskende våken i dag! Fant ut av hvis jeg danser og hører på musikk om morgningen blir jeg ganske våken. Haha. Så har jeg vært flink til å spise mat på skolen. I tilegg har det blitt en liten standar ting å spise mcflurry i skoletiden for meg og Vivian. Vi har noen veldig snille venner som kjører ned på McDonalds og kjøper det for oss. Not bad, go mcflurry<3<3<3 Hihihihi.

Får man muligheten til å spise det, sier man jo ikke nei heller! Brannalarmen gikk på skolen i dag, stakkars mennesker som ikke hadde på seg nok klær… Flaks så er god været ganske bra på vei hit!


OooOooOOOoOooOoo, ser jeg en mcflurry? Ok, sorry….. bildet passa bare litt inn. Hehe.

Hva syns du om sangen & bildet ?
Er du en morgenfugl & enig med at man sier ikke nei til en mcflurry ?!

– Vi snakkes ! <3

14 kommentarer

Siste innlegg