TINGENE MINE HAR KOMMET

Junk – Life Is Good

Heyaaa! Tingene som jeg og Vivian bestilte for litt over en uke siden har kommet frem fra Junkyard. Anbefaler den siden noe helt sinnsykt. Det er så jævlig mye fett der skal jeg si dere. Jeg er forelsket i tingene mine! Gad damn it, husker ikke sist jeg ble så inzaane lykkelig. Kanskje pga det er lenge siden jeg har vært så lykkelig. Hihi. Skal slutte å brife mere… Lol jk, skal brife med bilder jo. Check it out!


Klistremerker, hva er det for noe? Hehe. Alle er fra junkyard, alohahemp, laundry og via venner.

Speil som sier du er søt er kult. Syns det var litt fett med klistremerke på tven og jeg…

Nye klokka mi! Kostet bare 199kr i et annet merket, i nixon koster den som vanlig 999kr. NICE!

Nye vans sko. Bare 329kr! De er omtrent så knalle i virkeligheten, siden jeg redigerte skoene litt. Hihi.

Sjekk den fornøyde gladjenta der a.

Hva syns du om sangen & bildene ?
Likte du tingene & hva likte du best hvis du må velge ?

– Vi snakkes ! <3

22 kommentarer

Siste innlegg