DET ER ENDELIG HELG

Årets dekknavnlåt: Andreas Schuller – Moment Magnitude 2011 (Credz til Endre)

Heyaaa! Ahhhhh, sykt deilig med helg! Jeg er så gira nå og skal seriøst få til en bra helg. Det er akkurat det jeg trenger nå. That’s woord. Akkurat nå sitter jeg og hører på sykt deilige sanger som Endre viste meg i går. Fy faen så digge. Bare hør på den over her! Vivian ligger foran meg og har det ikke så bra. Ho har feber og forkjølelse. Stakkars jenta. Haha, ho er så søt. God bedring, solbolla<3

Jeg har ikke tid til å stikke hjem etter skolen fordi jeg skal bli med Carsten hjem og bare chille der. Aner ikke hva vi skal gjøre, men det blir i hvertfall en god start på helga. GOD HELG ALLE SAMMEN!


Begynner å savne den sola der.

Hva syns du om sangen & bildet ?
Noen sanger du vil anbefale & deilig med helg tenker jeg ?

– Vi snakkes ! <3

8 kommentarer

Siste innlegg