GRILLFEST PÅ STRANDA

Justice – Civilization

Heyaaa! I går var det grillfest på festestranda med gamle trinnet vårt fra Bytårnet, da mener jeg når vi gikk i 10.klasse. Det var kjempe koselig å ha oss samlet igjen og se igjen alle sammen. Det ble grilling og utrolig mye avslapping. Sykt deilig. Tobias, Karoline og jeg bestemte oss får å bade. Det ble årets første bad for meg og Karoline, usikker med Tobias. Men det var helt sykt kaldt, ikke digg….

Etter vi hadde fått tørket oss gode og varme igjen satte vi oss ute på brygga og tente på en grill som holdt oss varme. Så satt vi der og chilla resten av kvelden. Takk for en super koselig kveld!


Min kjære vakre bestevenn.

Tram, meg, Karoline, Viktor, Kinga og Madelen.

Meg, Hanne-Mari og Siri. Dere er så søte!

Fin gjeng dere.

Tram, Martine og Karoline. Herlig bildet.

Fin stilling jeg har og fine jenta mii! Og stakkars Lee i bakgrunnen som fryser.

Thumbs up for nice people!

KALDT.

Årets første bad jo!

Liten suss fra store Sondre.

Lol, jeg er høy og Sondre skyter meg…

Sondre chillern og ingen killern, eller hva? Haha.

Koozi.

Hva syns du om sangen & bildene ?
Har du vært på grillkos enda & tatt årets første bad ?

– Vi snakkes ! <3

29 kommentarer

Siste innlegg