DAGENS INNKJØP 29.APR.11

Heyaaa! Tror jeg og pappa har kjørt over hele Moss i dag for å se etter kjole. Haha. Men jeg er så kresen til tider så jeg fant ingen på Mosseporten, Amfi eller Ryggestorsenter. Så kom jeg plutselig på at jeg ville kjøpe Bruno Banani parfyme. Men de hadde den ikke på Mosseporten, derfor kjørte vi til Ryggestorsenter og de hadde den heller ikke. Og så til slutt fant vi den endelig på Amfi, heldigvis. Haha.

Vi to har nok forbrent noen kalorier nå. For et teamwork. Haha. Hva gjør man ikke for å finne parfymen som lukter himmelsk. Nå skal jeg snart døtte i meg lasagne før jeg tar en joggetur med pappa. Sporty!


Parfyme Tonic 165kr Favoritt parfymen min ved siden av Puma som også er en favoritt.

Hva syns du om bildet ?
Hvem er din favoritt parfyme ?

– Vi snakkes ! <3

16 kommentarer

Siste innlegg