BILDER FRA PIMP AND HOE PARTY

SimenA Feat Freddy Genius

Heyaaa! I går var jeg på Pimp And Hoe party hos Michelle som feriet 17 år, gratulerer så mye med dagen!!! Vi stakk til Tææn for å fikse krøllene til Haris (retta dem ut for første gang). Haha. Et sykt syn skal jeg si dere. Da vi var på vei opp til Michelle kunne vi høre musikken på lang avstand. DIGG! Huset var dekorert og masse godteri sto framme med brus. Sinnsykt deilig, og Michelle var jo rålekker!

Vi hadde det super fett  med musikk, dans, drikke og godteri. Alle var i godt humør nok en gang og det er det viktigste. Koselig kveld ja. Tusen takk for at jeg fikk komme på bursdagsfesten din, Michelle.


Slappera i det fine været med jenta mi og kjærlighets frukt, Lychee.

For første gang rettet noen ut håret hans, og DAMN tok sykt lang tid…. Haha.

Bursdagsbarnet Michelle som var rålekker.

Lipgloss lizm.

Viktor, meg, Marlene, Tram, Iselin og Kristoffer bak oss.

Tonje, Marlen, Iselin, Kinga og Tram. Dere var kjempe fine! – Er fortsatt også da, hihi.

Marlen, Kamilla, Michelle, Elise, Iselin og Tonje.

Meg og Kamilla. Do ar så fet.

Zå peeeen xDxD<3<3

Lien, Kristoffer og Carsten. Pimp’s.

Ja, her er man ganske sur liksom.

Haris og Kinga, liker det bilder der.

Kamilla og Viktor. DIGGER DET SÅ SYYKT AV DERE!

Være omringret av herlige mennesker og gode venner, da kan virkelig ikke livet bli bedre syns jeg.

Hva syns du om sangen & bildene ?
Enig med at disse menneskene er super fine & hatt en bra lørdag ?

– Vi snakkes ! <3

22 kommentarer

Siste innlegg