HATT EN KOSELIG DAG MED KINGA

Mohombi – In Your Head (Credz til Kinga)

Heyaaa! I går stakk jeg og Kinga fra Øreåsen til Skredderåsen for å hente tingene våres fra bursdagsfesten. Med andre ord, vi brukte nøyaktig 1 time, 34 minutter og 11 sekunder. Ja, jeg tok faktisk tiden… Haha! Etter vi hadde henta tingene våres hos Michelle fikk vi pappa til å hente oss slik at jeg og Kinga dro til Lysthuset for å spise kebabtallerken. Det var så sinnsykt godt akkurat da. Haha!

Da vi var hjemme hos meg var vi begge super trøtte og slokna etter litt. Jeg fikk sykt dårlig samvittighet at jeg sovna, og når jeg våkna var Kinga borte, ingen spor etter henne, ho var savnet… Av meg. Hihi.


To sultene jenter satt å venta i 40 min på at Lysthuset skulle åpne. Haha.

Sulten jo.

Taper jo.

Beste jo.

Skal slutte å si jo, men halla for en rype.

Hva syns du om sangen & bildene ?
Hadde du en bra helg & vært sliten i det siste ?

– Vi snakkes ! <3

14 kommentarer

Siste innlegg