HÅRET MITT

Willow Smith – Whip My Hair

Heyaaa! Mange av dere har lurt på en god del ting om håret mitt. Om det er falskt eller ikke, om det er rett eller krøllete, om jeg bruker noe spesielt for å beholde lengden på håret mitt, om jeg bruker noen spesielle produkter for å unngå slitasje av håret og mye mer!

Håret mitt er ekte. Jeg har spart siden 2008-2009, da nådde håret mitt til brystene. Det vil si at håret mitt vokser drøyt kjapt. For å få håret til å vokse unngår jeg å gjøre mest mulig med det, ved å bare la det vokse naturlig og lar være å rette det ut osv. Bare noen få ganger jeg føler meg på topp og vil rette ut håret. Hihi! Jeg unngår å føne det og gre det (får sjeldent knuter). Jeg bruker overhodet ingen produkter. Men jeg klipper tuppene mine hver tredje mnd. Fullfører absolutt alt naturlig med det, gjør ingenting.


Enten i 2008 eller 2009 hvor jeg klippa håret kort i Tyrkia ved et uhell… (Jeg er helt til venstre)


Så vokste det endelig ut igjen, hvor jeg var utrolig dum og slet det ut. Men nok en gang, det vokste ut:


Nå i dag har jeg så langt hår hvis jeg retter det ut, rekker meg faktisk ned til rumpa. Haha.


Ellers har jeg dager hvor håret mitt bare tørker og ser slik ut! Da har jeg bare fall, noe som er sjeldent. Siden jeg vanligvis har veldig mye bølger slash krøller.

Noe negativt om håret mitt:

Håret mitt tåler ikke fuktighet rått i lufta. Da blir det sinnsykt krusete og stort…


Håret mitt takler ikke kulden. Det blir stort, bølgetekrøllete og blir stivt på en måte.


Håret mitt tåler ikke regn, da får jeg slike inzaane krøller.

Hva syns du om sangen & bildene ?
Visste du at håret mitt ikke takler de tingene & åssen hår har du?

– Vi snakkes ! <3

43 kommentarer

Siste innlegg