SLITEN ETTER EN KJEMPE KOSELIG DAG

Heyaaa! Beklager for sent innlegg, men jeg har sittet uten nett i flere timer etter jeg kom hjem fra konfirmasjonen. Jeg som var sykt klar for å blogge, så mista jeg nettet… Haha. Men det var kjempe koselig i konfirmasjonen. Gratulerer, Ole! Ble servert masse god mat, dessert og kakene var helt utrolig gode. GUD! Jeg vil ha oppskriften på den ene sjokolade tingen. Forsynte meg to ganger i smug. Thihihi. Ole, jeg håper du har hatt en kjempe bra dag og at du er veldig fornøyd med gavene du har fått!!


Min kjære søster Caroline og min mor Trine.

Maten.

Konfirmanten ble drita på 0.7%

My ziztahhh.

Pappa er så hvit…

Godt humør der ja!

Fine foreldrene mine.

Jeg er en liten linselus….

Kakene osv.

Sjokoladeeeeh<3

Den sjokolade dingsen der, ah mouthgazm.

Ole konfirmanten!

Hva syns du om bildene ?
Så det ikke koselig ut & hatt en fin helg ?

– Vi snakkes ! <3

16 kommentarer

Siste innlegg