SLAPPERA MED TO SØTE OG OREO

Heyaaa! Jeg var så trøtt i går at jeg la meg i stede for å se på film med sis… Ditcher, hej. Ville ikke stå opp fra senga i dag, jeg sov utrolig godt i natt!! Men våkner alltid når jeg tar en dusj, hihi. Nå slapper jeg av med to søte, Kinga og Tram mens vi spiser vanilje is med oreokjeks, daim kuler og sjokolade saus. Vi har også filma litt inn til MÅ GJØRE VIDEOEN! Vært sløve med filmingen, jeg beklager…


Paparazzi.

Ja Madde, her følger man med. He-he.

Gul.

Tram sløvern.

Smakebit av litt av må gjøre videoen. Egg<3<3<3 Dakar Kinga…

Hva syns du om bildene ?
Noen siste ønsker eller noen du vil vi skal hilse til på må gjøre videoen ?

– Vi snakkes ! <3

22 kommentarer
    1. må gjøre video:
      gå ut blandt folk å skremm de, så de kipper seg! (forhåpentligvis)
      gå inn i en butikk å spørr litt høyt: tror du jeg kan få noe til en krone?:D
      rop midt i timen : yo lærer, du er såå kul ass!
      gå ut på gata sykt oversminka overlegen, høyhelte sko, brunkrem hvite lepper tuppert hår og jaa, you name it, og husk at du må få minst tre til fem folk (helst ungdommer) til å se skikkelig rart på deg. Du kan gjerne si et eller annet som får folk til å se rart på deg!
      Gå ut i bikbini på gaten å si, oooohhh i just love summer!!!!!!!!!
      gå forbi en guttegjeng, ver syyykt berte og si, ”hello boys!” og prøv å gå inn i gjengen husk å vere skikkelig blondie dum og sykt berte osv!
      begynn å dans midt i gaten!
      bad ute i skjøen
      gå inn i butikken og syng DRITHØYT blandt folk ”I BELIVE I CAN FLY”
      det hadde vert gøyt om du i alle fall gjorde disse berte, fjortis, butikken og skole greiene, hvis d tør da så klart, men så skal jo an ta den helt ut når det er må gjøre video også da, så jeg tipper du tørr 😉

    2. drikker du? om ikke du drikker, drikker vennene dine? for det var jo alkohol på festen du var på ,var det ikke`? 😮
      og en ting til, du er sååååååååååå sykt pen når du kler deg i sanne fine klær, jenteklær liksom, da er du serr forbilde mitt, og en av de peneste jeg vet om! kan ikke du ver så snill kle deg litt mer i bluser og trange dongrubukser, tights osv, og da mener jeg uten en svær t-skjorte inni ett eller annet. ver så snill? :):):)

    3. anzzzwer to my question: Hvis jeg sier jeg ikke drikker, lyver jeg. Men jeg drikker sjeldent. Vennene mine drikker, men så klart ikke alle sammen. Man kan ha det fint moro uten drikke, men drikker man med måte syns jeg det er greit 🙂

      Aw, tusen takk for det! Veldig koselig å få høre sånt. Det er bare ikke min stil, jeg liker ikke å gå kledd så jentete… Som du selv sa, går jeg i noe trangt som feks buksetights MÅ jeg ha noe stort på meg for å skjule det meste. Jeg syns det holder med at jeg går pynta når det er jentekvelder, fest, bursdager osv. Ellers forholder jeg meg til den baggy stilen min. Hihi!

    4. Digger stilen din, og fortsett med å være deg selv! 🙂
      gledeeer meg til videoen! du er forresten forbildet mitt btw ;D

    5. Hihi, den er fin den også altså, digger stilen din for all del! Og som jeg sikkert før har nevnt; du er sykt sykt pen! :- )

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg