HELGEN ER SNART OVER

Heyaaa! Jeg har hatt en kjempe bra helg, med tanke på at den snart er over er utrolig kjipt. Håper dere i hvertfall har hatt en fin helg dere og. Resten av søndagen min går til pugging til naturfag fremføringen jeg har om ernæring og helse- dyretesting med kosmetikk. Endelig noe jeg interresserer meg om. Haha! Skal så klart se søndagsfilmen som går i dag og kose meg med is, går sjeldent glipp av dem.

Vet egentlig ikke hvorfor jeg gidder å gjøre dette. Egentlig for å vise min vakre side til dere. En kort advarsel: Får du enkelt mareritt, ikke se på bildene som snart dukker opp på skjermen. Credz til Hetle. Han er så flink til å gi meg en ekstrem make over. Dere kommer sikkert ikke til å se så mye forskjell…


Prøve testing på om jeg passer til piercing. He-he.

Enkelt å ikke legge merke til den enorme tomatsuppa i panna mi.

Har ikke tannbørste lengre, så har litt urene tenner for øyeblikket. Ellers er jeg fornøyd med alt annet.

Oh dear. Dette bildet syns jeg er skummelt, jeg blir redd meg selv.

Hva syns du om bildene ?
Hvilket bildet likte du best & hatt en bra helg ?

– Vi snakkes ! <3

10 kommentarer

Siste innlegg