GODT I GANG MED MÅ-GJØRE VIDEOEN

Heyaaa! På skolen i dag dro jeg hjem i friminutte for å hente jakka mi, var super kaldt når det blåste. Følte meg dum når jeg måtte bruke ekstra krefter mot vinden så jeg ikke ble tatt av den. Haha. Jeg, Kinga, Tram og Vivian dro ned til byen for å gjøre litt av må-gjøre video tingene. Og vi er godt i gang! Over halveis ferdig nå, så det er ikke lenge igjen. Noe av det var serr kleint. Kunne fått bot av den ene tingen.

Jeg mediterte foran inngangs døra og vakten kom å snakket til Tram som filma. Haha, taper. Kinga måtte også snakke som “eksen” sin til en random. Gud, det var gøy! Haha, jeg måtte spørre randomz om de syntes rumpa mi var stor, det var litt…. flaut. I tilegg stod vi modeller inne på Gina Tricot. Haha.


Vivian, krokanbolla mi. Apropo krokan, nå fikk jeg lyst på krokansjokolade.

En konsa Madeleine og en sliten Vivian.

Du er gris, Vivian. Oink oink.

Malin den sprudlende & fine jenta!

Hva syns du om bildene ?
Gleder du deg til må-gjøre videoen er klar ?

– Vi snakkes ! <3

9 kommentarer

Siste innlegg