DOWN MOOD

Skrillex – Reptile Theme Crownd Control Remix (Credz til Emil)

Heyaaa! La meg tidlig i går, var ganske deilig faktisk. Våknet veldig sent og ble liggende i senga og bare la tankene strømme rundt i hodet mitt. Avslappende lørdag tror jeg det kommer til å bli. Alle har jo de dagene hvor man føler seg helt på topp, og plutselig snur det seg helt. Den dagen har jeg i dag. Haha. Har ikke lyst til noen ting, bare bli hjemme og slappe av siden jeg ikke føler meg så veldig bra. It sucks.


Elsker webcam kvalitet. He-he.

Hva syns du om sangen & bildet ?
Hvordan har du det i dag & planene dine for lørdagen er ?

– Vi snakkes ! <3

6 kommentarer
    1. sangen var dritkul og du er så pen! kjenner til greia med at dagene snur as.
      I kveld skal jeg chille med kjæresten og masse venner 🙂
      kos deg idag da! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg