DEILIGE SANGER

Heyaaa! I går kveld kom Kinga en tur til meg, det var super koselig. Det er så koselig å få uforventa besøk og når det er av jenta mi, love my life! Koste oss med vaniljeis og oreokjeks. Hihi. Nå har jeg tatt meg en varm dusj, og nettopp spist frokost. Tenkte jeg kunne legge ut sangene jeg hører på for tiden.


Benny Benassi Feat Clinton Sparks – Watch You

Bob Sinclar Feat Ben Onono – Rainbow Of Love

Danza Kuduro Feat Lucenzo Letra – Don Omar

Reynard Silva – Down To Earth

Etienne Ft Brian Lucas – Bounce (Fresh Mix)

Empty Trash – Shades Of Love

SimenA Feat Freddy Genius – TrygdeTaxi 2011

Hva syns du om sangen & bildene ?
Noen deilige sanger du vil komme med eller anbefale ?

– Vi snakkes ! <3

10 kommentarer
    1. down to earth er jo justin bieber sin sang da ;p den er penere når justin synger den, just sayin’ 😉

    2. likte den siste sangen veldig godt ! vet ikke om du liker dem, men jeg synes hvertfall ‘ lovekiller – mo ‘ og ‘ shine a light – mcfly ft. taio cruz ‘ er bra ! 🙂

    3. Og de fargede buksene du har, hvor kjøper du de? kan du skrive et innlegg om hvor du kjøper klærne dine? 🙂 elsker stilen din!

    4. Christina:: Takker så mye, Christina! 😀 Den gule tshorta er kjøpt i en Quicksilver butikk. Men du kan få kjøpt den på SportShopen og på Laundry tror jeg!

      Fargerike buksene mine er kjøpt på H&M, Cubus og BikBok. Jeg kan gjerne skrive ett innlegg om klærene mine osv hvis det virkelig interresserer deg dere 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg