TEARS

Chris Brown Feat Justin Bieber – Next To You

Halla! Det var siste skoledagen i dag og alt gikk fint helt til noen lærere kom inn. De fortalte at klassen våres skulle bli splitta. Kjente tårene bare samlet seg i øya mine, ble uklart alt sammen. Det var nok med at klassen ble splitta, men når jeg fant ut at jeg ikke lenger vil gå i klasse med Vivian som har vært klassebuddien min helt fra starten rant tårene som en foss. Jeg har bygd opp ett så bra bånd med denne klassen, STUC1. Og nå er den splittet. Beste klassen i følge oss og mange andre. For en dag…

Dere er en ubeskrivelig bra gjeng, tårene rant ikke av ingen grunn. Så mye latter som vi har hatt sammen, merkelig å si hade til det. Takk for ett fantastisk bra år så får dere alle ha en god sommerferie!


Men med tanke på at vi fortsatt går på skole, det gjør meg glad. Hihi.

Hva syns du om sangen & bildet ?
Har du hatt en bra dag så langt & hva skal du i sommerferien ?

– Vi snakkes ! <3

21 kommentarer

Siste innlegg