TRENING OG PARTY

Halla! I går dro jeg for å trene, lenge siden jeg har trent pga stress på skolen. Trente i to timer så måtte jeg kjapt inn i dusjen for å gjøre meg klar til fest. Da jeg og Martine ankom festen var allerede folka i slaget. Ble drit morsomt utover kvelden! Hadde det bare fett og storkoste meg. Martine gikk det greit for, ditt fyllesvin. Mens vi dansa følte jeg meg som en dokke som ble hivd rundt omkring. I det ene øyeblikket var jeg oppned på skulderen til folk, i andre øyeblikket var jeg døtta ned på gulvet og dratt i.

Men tusen takk for at jeg fikk komme på festen, Lien! Pappa og jeg stakk for å hente mamma som var hos noen venner. Endte opp med at vi satt ute i teltet helt til klokka 4 på morningen. Sinnsykt koselig!!


Ida Marie og Martine.

Borte her ja, ehehehe.

Slappera på kjøkkenet som du ser.

Av en grunn, digga jeg det bildet.

Gabba, Abdi og Martine.

Carsten og Abdi.

Smiiiiiiiiiiiil.

Meg, Lien og Martine. I det øyeblikket bildet blir tatt kommer Johan snikende inn.

Meg, Martine, Lien, Johan og Andreas. Ikke latter attack her nei.

Thea, Tino, Andreas og Johan.

Kyssss av Ida<3 Toppen jeg bruker er fra H&M.

Hva syns du om bildene ?
Hadde du en bra dag i går ?

– Vi snakkes ! <3

14 kommentarer

Siste innlegg