TRODDE VI SKULLE BLI KIDNAPPET

Halla! Vi var på vei ut av taxien da mamma, Camilla og Nathalie hadde kommet ut. Da hørte jeg at dem sa “ja, da kan vi gå da”. Først trodde jeg dem kødda, de smalt igjen døra og taxi sjåføren så på meg, Caroline og Martine som var igjen og lukka igjen døra så vi ikke kom oss ut. Da skrek jeg som f og ropte på mamma. Tror jeg aldri har vært så redd før, trodde vi tre skulle bli kidnappet. Adrenalin kick på topp. Mamma reagerte og fikk oss ut, fjohh. Kult at min egen mor glemte oss. He-he.

På kvelden lekte jeg og Martine med en ball så skulle jeg få tak i den ved å krabbe på madrassen som lå i bassenget. Endte opp med at jeg fløt ute i vannet og Martine måtte få meg ut. Flaut. Haha.


Først var det stranda, så endte det opp med at Martine lo så ho grein av meg:

Hehehe, flaut 1. Jeg ville ikke bli våt………. Det ble jeg.

Hehehe, flaut 2. Takk for meg!

Hva syns du om bildene ?
Hva er planene dine for i dag ?

– Vi snakkes ! <3

13 kommentarer

Siste innlegg