HAR DET SUPER FETT

Halla! Vil bare gni det inn i ansiktene deres at jeg har det super fett i Tyrkia. Alt er så deilig her nede. Men litt dritt at vi kom på den tiden hvor sola steker mest. Det er dager hvor det er drøyt varmt. Det vil si fuktighet på kveldene, veldig fuktig. Håret blir stort som f. I løpet av 2 min ute i varmen på kvelden etter du har rettet ut håret ser du ut som en løve. Kødda.. Ikke så ille, men dere skjønner omtrent hva jeg mener.


Spiser middag på Hawaii Bar.

Gutta som jobba der dro til en swag attitude siden jeg var så gangster i følge dem. Haha, rått.

Camilla paparazzi. På vei til å møte Haakon med chicksa mine.

I taxien på vei til Side hill. – Haakon bor på Side Resort, ett annet hotell. Hih.

Tatt en liten time out på rommet vårt da vett.

Haakon sossen min<3<3<3

Digger deg, Camilla adhd!

Hva syns du om bildene ?
Hvordan er været hjemme & koser du deg ?

– Vi snakkes ! <3

13 kommentarer

Siste innlegg