SHOW NIGHT

Halla! I går var det show night på hotellet og Martine var den heldige og fikk delta. Muahahahha. Konge å se ho spille blind og kle av en mann. Haha. Men som en takk var det tydeligvis stol leken på slutten hvor jeg og Camilla gjemte oss, vi hadde en følelse av at vi kom til å bli ropt opp. Tror du ikke jeg ble ropt opp eller? Hehe. Jeg har sceneskrekk så det var skummelt og pinlig samtidig. Jeg kom på andre plass, super kult lizm. Begynner å like å være en taper ettersom jeg fikk en gratis cocktail, san fransisco!


Camilla, meg og Martine.

Pappa og mamma. Ho holder seg kun i ansiktet for å skjule en gigantisk kvise. Hahaha. Tulla…

Litt morsomt show da.

Blinde jenta chillern på scenen.

Stol leken som jeg ikke var så begeistret over å være med i. Takk Martine…….

Fint blikk jeg ga ho etter jeg hadde vært på scenen. Haha.

Hva syns du om bildene ?
Har du sceneskrekk som meg ?

- Vi snakkes ! <3

7 kommentarer
    1. Halla! <3
      Det er bra dere koser dere i varmen enda!
      Savner å sløve ved baren på kveldene med dere, men det er godt å se at alt står bra til med hele gjengen 😀
      Hils alle sammen fra Stavanger! 😀 <3

    2. Haha! uff, jeg også har sceneskrekk! men ej ting jeg lurer på, jeg ser på bildene og ut i fra det du skriver at dere drikker og er ute der nede. Får du lov for foreldrene dine å drikke alkohol, og være ute med “random” folk? o.O

    3. Ida: Ja, så lenge de har kontroll på hva jeg drikker og at de er til stede når jeg gjør det sier dem at det er greit. Men selfølgelig, de hadde nok vært mer glad hvis jeg ikke drakk. Og vi er IKKE med randomme folk. Vi kjenner dem fra stranda. Jeg har vært i Side i snart 9 eller 10 år så sier litt. Hihi 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg