FREDRIKSTAD

Gramatik – Who Got Juice (Credz til Bjørn)

Halla! I dag stakk jeg, Kinga og Thomas inn til Fredrikstad for å være statister til en film som en kompis lager. Grua meg som f ettersom jeg skulle si noen få replikker. Men det hele var bare morsomt. Katastrofe var der og rappa, i tilegg til to andre flinke gutter. Nysgjerrig på hvordan filmen blir til slutt. Men er nok fortsatt lenge igjen. Hihi. Da det var slutt stakk vi bort og hamstra på mcern. Sultene jo!

Fredrik var grei å kjørte oss hjem til Moss, kan si det ble ordentlig musikk battle. Hardcore rockmetal , Justin Bieber og Snoop Dog mot dubstep. Bassen gjorde så tenna mine gnistra no sykt. Hahaha.


Afrooooen Thomas.

Kinga verdens beste.

Badasser.

Meg og fete Tonje.

Slappera på mcen!

Hva syns du om sangen & bildene ?
Hva har du gjort i dag & vært statist i en film før ?

– Vi snakkes ! <3

6 kommentarer

Siste innlegg