HAHA LMAO

N.A.S.A Feat Kayne West, Santigold And Lykke Li – Gifted Masuka Remix (Credz til Isak)

Halla! Ærlig hater jeg å stå opp tidlig for å komme meg på skolen. Men å se folka igjen, se at dem smiler til meg da blir jeg så glad. Vi fikk tilbake pcen som vi hadde i fjord på videregående skole. Brått legger alle merke til at vi kommer oss inn på facebook. Da sier lærern at vi får lov til å sitte på det og at de skal kontakte oss gjennom der eller hva jeg skal si. Hahahaha, jeg lo så usikkert der og da.

Noe som kommer til å bli litt dritt er at facebook kommer til å fjerne konsentrasjonen min jævlig. Kan med hånden på hjertet si at jeg er en av de verste facebook geeksa du kan finne. Hehe, takk for meg!


Jeg var så sulten i de første timene…

Glad for at Anine fortsatt er min classm8.

Fant ut at jeg var back in track, brøt ut i latter da noen så hva jeg holdt på med. He-he.

Jenny, heldig som har ho som classm8 i år og.

Hva syns du om sangen & bildene ?
Hvordan er det å være tilbake på skolen & er du facebook geek ?

– Vi snakkes ! <3

9 kommentarer

Siste innlegg