SMOKE WEED EVERYDAY

The Next Episode Ft Snoop Dog , Kurupt, Nate Dogg – Dr. Dre Hedegaard Remix

Halla! I går dro jeg, Andreas og Kinga til Lien som bor i larkollen. Det var koselig der og vi koste oss bare med musikk og noen med drikke. Smoke weed everyday av snoop dog ble spilt av en god del ganger. Jeg er så vilt hekta på den sangen nå at det er ikke makan. Jeg som ikke engang liker snoop dog. Æsj. Vi har alle får musikksmak. Haha! Nå burde jeg egentlig stikke i dusjen, skal på kino senere.


Denne jenta elsker jeg.

Meg og Teddy!

Tino og Kinga, liker dere to.

Meg og Trygve, skaka rumpa buddy.

Sheens Way 2012!!!!!

Meg og Scarlett. Du er fiiiin.

Trygve, meg og Hc. Slappera ser du vel.

Hva syns du om sangen & bildene ?
Hva gjorde du i går & liker du Snoop Dog ?

– Vi snakkes ! <3

12 kommentarer

Siste innlegg