MYSELF

Flux Pavilion – Got 2 Know (Credz til Isak)

Day 6- Ti ting om deg selv

♥Jeg har operert to ganger og aldri igjen, sa jeg. Never say never, for jeg skal operere nå til tirsdagen.
♥Jeg har en fetish for kjever, gutter med markerte kjever er så deilig.
♥Jeg er veldig følsom, gråter egentlig ofte. Hater å innrømme det for jeg vil bli husket som gladjenta.
♥Hvis jeg skader meg ler jeg meg ut av smertene, det funker!
♥Jeg var naturlig platinablond før.
♥Jeg liker ikke å hilse på foreldrene til andre. Gjelder første inntrykk og blir redd de ikke vil like meg.
♥Jeg har vært forelsket tre ganger.
♥Jeg føler meg som en helt da jeg redder fluer fra å bli spist av spiders.
♥Jeg har sceneskrekk og flyskrekk.
♥Jeg blir fort sjalu, men skjuler det utmerket bra.

Hva syns du om sangen & bildet ?
Noe du ikke visste om meg & noe vi har tilfelles ?

– Vi snakkes ! <3

15 kommentarer

Siste innlegg