HOME FROM THE HOSPITAL

Flux Pavilion – I Can’t Stop (Credz til Isak)

Halla! Endelig er jeg hjemme igjen. Siden jeg var den første til å opereres kunne jeg velge om jeg ville dra hjem hvis formen var bra i går. Jeg dro hjem! Operasjonen var vellykket. Det de har gjort er at etter de to første operasjonene ble mislykket og øret grodde inn igjen skulle de nå dra det ut igjen (så jeg kan få tatt håret bak øret) Derfor måtte de fjerne hud fra lysken, som er ved truselinja, for å få dekket til bak øret. Det vil bli ett arr der. Smertene kommer og går, men det går så fint. Tusen takk for all støtten<3

Må fortelle noe kleint. Etter jeg våknet på operasjonsrommet ville jeg på do, da fant jeg ingen truse. Da kommer en inn med trusa mi. Kleint. Hahaha! WARNING: Bildet nr 6 kan være litt ekkelt. Be prepare…


Slik har øret mitt sett ut i 10 år. Det er grodd fast igjen bak. Tusjen viser hvor de skal barbere håret.

Legene tegnet der de skulle skjære av lysken.

Tid for narkose og her ser jeg helt normal ut. Forhold til neste bildet:

Tror nok dette er det mest uglade bildet jeg har lagt ut. Hih.

Mamma som var rundt meg hele tiden.

Slik ser øret ut bak nå. Som dere ser måtte de barbere litt av håret mitt.

Ettersom de skjærte opp i lusken tilbringte jeg god tid i rullestolen.

På tide å dra hjem!

Hva syns du om sangen & bildene ?
Gjort noe mer koselig enn meg de siste to dagene ?

– Vi snakkes ! <3

44 kommentarer
    1. å dæven! Har øret bare grodd fast liksom? Men blir det “normalt” igjen nå da? Så ikke mye godt ut, du må ha god bedring! Håper ikke det er så smertefult som det ser ut til!!

    2. Åh, så bra at operasjonen var vellykket! Synes du er utrolig tøff jeg madde, flink! Hadde aldri turt å gjøre noe sånt sikkert 😐
      Har bare vært på skolen disse dagene såeee…

    3. Vet du hva? Jeg har lest bloggen din lenge nå, og du er min aller største inspirasjon. Jeg virkelig elsker deg og personligheten din. Ble utrolig bekymret da du skrev at du skulle operere og jeg ønsker deg god bedring. Haha, høres sikkert super retard ut med randomme folk som sier de elsker deg, men seriøst, du er så utrolig perfekt. Og øret ditt endret ikke det, som sagt så har jeg lest bloggen din lenge og visste om øret fra før. Jeg syntes fortsatt du var evig nydelig og helt perfekt. Gratulerer med nytt øre, Madde, tihi. Du er sterk.
      Jeg vil ikke creepe deg ut ellernoe. Jeg er ei jente som går i 9. klasse. Og jeg vil bare fortelle deg en ting til, du har hjulpet meg med og knust isen litt på… Jeg har spiseforstyrrelser og det har jeg hatt i 2 år. Jeg spiser veldig sjelden, noe som gjør at jeg blir veldig tynn, håret faller ut og huden blir blek og blå. Men du gir meg faktisk så mye inspirasjon at jeg har lenge tenkt på det å spise mer, og jeg har faktisk lagt på meg 3 kilo på den tiden. UTEN Å FØLE MEG FEIT ELLER EKKEL. Jeg er så utrolig glad, og jeg føler meg mye gladere. Jeg slipper å dra på sånn gruppesamtaler i år, fordi de tror jeg klarer meg uten og at jeg har knust isen litt og tenker mer åpent.
      Grunnen til det er fordi jeg vil se ut som deg, og ikke et utmagret skjellet. Jeg har aldri kommentert bloggen din før, så jeg tenkte jeg skulle tørre nå. Tusen takk, du er fantastisk!
      Klem til deg!

    4. Hejj! I’m your Finnish reader and just want you to know that girl you’re AWESOME. I love everything about you; your style, hair, smile and the way you enjoy your life. Never stop bloggin, please =D Last night I also watched some of your Youtube videoclips and the one where you did crazy things with your friend was cool haha.

    5. Synes det er utrolig modig gjort av deg at du poster bilder og skriver om dette. Men du er nydelig uansett da! Anyways, god bedring!

    6. Jeg skjønte ikke helt med den med lusken 😛 Det bildet av hofta di, hva skulle de gjøre der? Btw, du er super duper nydelig, med øre eller ei! Håper det går bra med deg 🙂 <3

    7. Anonym 1998: De trengte mere hud for å få sydd igjen bak øret. Og ipå lysken er det veldig myk hud, derfor tok de huden derfra. Tuusen takk, alt går fint med meg vettu<3

    8. Jeg spurte deg på face ang øret ditt, rett og slett fordi jeg var nysgjerrig. Og, så spurte je deg om du ble mobbet, du svarte litt før men at du ikke brydde deg. Du er en utrolig sterk person, du er en inspirasjon for mange og jeg digger hele deg! Det at du er så glad og blid på bloggen, gjør meg glad og blid. Av og se bildene dine her nå får jeg til og gråte litt, for jeg lar mine små problemer gå kjempe mye utover meg. Men, DU som har hatt problemer med øret bare smiler og stå på. God bedring, og jeg håper smertene ikke er for store. Jeg bare må si det, jeg digger deg!

    9. Åh …kjære deg jeg har microti å opplevd akk det samme! tok hud fra lysken å bein fra ribbeinet.. å jeg er bare 11 år.. jeg håper du kommer til å svare meg… man får veldig langt arr ved lysken ja.. jeg er veldig redd for at andre skal se øret mitt.. jeg lå i 11 timer i narkosee første operasjonen.. å 7 timer den andre.. jeg har godt igjennom mye å utrolig kult å fint at en jente som er 16 år har det samme problemet jeg føler at jeg ikke har et øret.. å jeg hatet å ta sprøyter å masse jeg opererte meg når jeg var 10.. jeg vart operert på rikshospitalet.. de er utrolig snille å flinke.. jeg har fortsatt bittelitt smerte men går bra med meg.. håper alt går så utrolig bra med deg:- ) kontakt meg gjerne.. !<3

    10. bebiis0ng: Jeg forstår deg helt!!! Hater at folk ser øret mitt, men tenk kun på at det gjør deg så mye mer spesiell enn det du allerede er fra før av. Min første operasjon var også på samme alder som deg, eller faktisk var jeg litt yngre. Men du skal vite at du er kjempe flink og du kommer ikke til å angre på at du har gjort disse operasjonene. Jeg angrer ikke et sekund, bortsett fra at jeg skulle ønske jeg ikke hadde noen arr. MEN det er jo så lite, vi har fått ører jo! Haha. Håper virkelig alt går bra med deg. At du innser hvor spesiell og unik du er<3

    11. så utrolig koselig å få tilbake melding, ja endelig har vi fått et ordentlig øret!:- ) ja vil ikke ha de arrene ..men de blir jo mer usynlige på en måte å alt går bra med meg .. jeg er fortsatt noen ganger på riksen for å ta hårlaser.. men jeg lurer på noe: blir øret ditt mer lik ettervært? ;s jeg er litt sånn”redd” for at det ikke skal på en måte se ut som det andre øret..;s å du har jo så langt å flott hår .. så du kan jo bare ta alt på en side.. det kan jo jeg å; ) men jeg er jo barbert der fordi de driver å fikse litt så jeg gleder meg til å bli ferdig med håret så jeg kan la det vokse ut , også lurer jeg på en ting til! hvem opererte deg?:- )
      mine var harald og en som het said .. de er så flinke! håper alt går fint !!:- )

    12. bebiis0ng.blogg.no: Selvfølgelig får du tilbake melding, det skulle bare mangle! Arrene jeg har begynner å forsvinne, men det ved lysken er enda like rødt. Jeg skal inn den 5. januar for å ta hårlaser. Gruer meg litt, aldri gjort det før.. Øret blir bedre etterhvert, men det vil aldri se så likt ut som det andre øret. Hvertfall ikke hos meg. Åhh, jeg husker ikke hvem som opererte meg, men han brukte briller, hadde krøllete hår og hadde en dialekt. Håper alt ordner seg med deg i hvertfall! 🙂

    13. Japp du hadde Harald ,hahaha! han er kjempe kuul, jaa sånn var det med meg også når jeg tok laser.. det var seriøst ikke noe vondt! det tok noen sekunder så er du ferdig, Ja øret blir ikke likt.. men iallfall et øret å jeg angrer ikke et sekund!! de er så flinke å snille, håper du kan legge meg til på facebook: Andrea Albania Rexhepi 10hiihhiih! håper alt går bra med deg og tusen takk for at du svarer <3

    14. bebiis0ng.blogg.no: Harald ja, haha! Ganske koselig kar han der, får deg til å være mere avslappet. Ah, nå ble jeg veldig lettet. Har gruet meg en god del til jeg skal inn for å ta laserbehandling. Men nå kan jeg slappe av ettersom du sier det ikke gjør noe vondt. Fjohh!!! Alt går fint med meg vettu, håper alt går like bra med deg og<3

    15. Sånn var det med meg først også,jeg var så redd og sånt.. også sa de at vi kunne prøve .. det gjorde ikke vondt i det hele tatt … jeg syns iallfall ikke det å du er jo eldre enn meg så da tror ikke jeg du får vondt heller! du er sterk du vettu!! <3
      (bare vært koselig hvis du hadde lagt til meg på facebook!):- ) <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg