GREATNESS

Chase And Status Ft Liam Bailey – Blind Faith

En liten melding til kjære “M” som kommenterte mitt forrige innlegg. To dype og enorme tårer rant nedover kinnet mitt da jeg leste det du skrev. Vet ikke hva jeg skal si annet enn at du virkelig er god. Og jeg er så stolt på dine vegne at du har det bedre!! Jeg tok en liten tur på skolen i dag. Vennene mine får meg til å smile og tenke på andre ting enn smerter osv. En bekymret far ringte og ba meg komme hjem.

Passer på godjenta si han. Hihi! Jeg vil også hilse til Martine Mikalsen Levvel fra meg og Haakon. Håper jeg trakk på smilebåndet ditt nå, zøti. Dere får kose dere videre i dag, mine kjære flotte lesere.


Haakon Tyrkia buddy!

Hva syns du om sangen & bildene ?
Hva er dine planer for i dag & har du det bra ?

– Vi snakkes ! <3

7 kommentarer

Siste innlegg