BROWNIES KOS

Halla! På skolen i dag hadde Vivian bakt brownies som ho tok med på skolen. Da satt jeg, Christine og Vivian på bordet med brownies, krem og sjokolade saus og koste oss. Tror ikke jeg har vært så kvalm før etter å ha spist kake. Det var ikke noe deilig. Men det må uten tvil være den beste brownies kaka jeg har smakt. Masterchefen Vivian! Har planer om å ha med kake hver tirsdag. Lovely!

Glemte helt at Malin kusina mi skulle være med meg hjem etter skolen i dag. Flinke mej. Så nå sitter vi og slappera med musikk mens vi venter på at grandiosa pizzaen skal bli klar. Glæd mæ.


Christine, Vivian og meg. Nta, det var så godt!

Ahh, brownies med krem og sjokoladesaus.

Vivian tok krem i munnen min, etter det kom kvalmen lett.

Hva syns du om bildene ?
Så det ikke koselig ut & liker du brownies ?

– Vi snakkes ! <3

11 kommentarer

Siste innlegg