I WISH MY DREAM CAME TRUE

Frank Ocean – Nature Feels

Halla! Jeg har hatt denne drømmen siden…. lenge i hvertfall. Drømmen min er å få sjangsen til å lære meg å surfe. Surfe på bølgene og bare høret vannet i ørene dine. Ahh! Den dagen jeg lærer meg det eller får sjangsen, det smilet kommer til å sitte stuck der. Faren min var en surfer før, og det er sinnsykt tøft å tenke på! Han måtte gi seg pga han fikk lungebetennelse og andre problemer. Vi skal til syden neste år, og hele familien er greit lei Tyrkia. Nå har jeg endelig sjangsen til å komme med noen forslag, hihi.

Forslagene vil selfølgelig innebære ett sted med mulighet til surfing. Portugal, Hawaii og California er fristende. Men mamma liker ikke å reise langt… Har dere noen forslag så gjerne kom med dem!!!

Hva syns du om sangen & bildene ?
Noen forslag til hvor vi kan dra neste år & hva er drømmen din ?

– Vi snakkes ! <3

30 kommentarer
    1. jeg vet!! barbados 😀 skulle ha presentasjon om det landet, og jeg bare: “hvafaen er det?”, så søkte jeg det opp og hadde presentajonen, og herregud, har såå lyst å reise der. Tror du også hadde likt det, strender rundt hele øya, og blant de beste stedene å bo i hele verden!:-)

    2. San Sebastian, Spania! Vært der sjæl å surfa, e jo en surfeby med to surfeskola rett me stranda + maasse surfera! perfekte bølge!!! Fuerteventura funka også, hvis du har erfaring da
      Bali, Indonesia! (Kuta hete plassen der du surfa) men de e jo langt da! va så heldig å få reise dit, va på surfecamp i 7 daga, heeerlig opplevelse du må prøve å tvinge foreldra dine til å la de prøve!
      Newquay, England! ikke alltid den varmeste plassen, men funker det
      hvis du får overtalt foreldrene dine, bør du hvertfall dra til Lagos (om dåkke stikke til Portugal) håpe de ordna se da!
      Newquay i England og Lagos i Portugal e vel mest nybegynnera da, men så lenge du får surfe!
      no e e så heldig at vi skal til afrika no neste sommer, begge brødrene mine også surfa, så etter hvert vil e anbefale de også, men de får du sikkert ikke lov til hvis mor di hata å dra langt. Jeffreys Bay e såfall perfekt
      true story, surfing e heerlig!

    3. Jeg var i portugal for noen år siden, det var helt syke bølger dær! Det var nesten ingen som bada for det var så mye bølger. men det var jo mange surfere dær 😀

    4. Dra til portugal ved algarve kysten!! var helt ville bølger der når jeg var der, og helt vanvittig fint sted!:D

    5. Sofie S: Ahh, damn! Tusen takk for all informasjonen. Skal virkelig prøve å få overtalt foreldrene mine til å dra til Portugal, hørtes vilt bra ut der. Må si jeg misunner deg enormt mye som har fått opplevd alt dette her. Du får kose deg sinnsykt mye neste sommer, surf like a boss!!!

    6. florida, siesta key! (et sted i florida) kåret til USA’s fineste strand, og er konge bølger der! Har surfet dær før. Ikke det at jeg kan det altså.. Anbefaler også Key West i florida. I key west hender det at delfinene surfer ‘sammen’ med deg. Jeg og familien skal dit for andre år på rad i sommeren som kommer. Billig shopping, sydenfølelse uten ‘storbyen’ <3 elsker bloggen din maddee

    7. jeg var i portugal denne sommeren. er helt urolig fine strender og utrolig fine bølger å surfe på. jeg pesonlig fikk ikke tid til å ta meg et surfekurs, men jeg skal gjøre det neste gang! anbealer stort å reise til portugal!!

    8. Australia har jo de fineste områdene daa<3 det du kunne gjort for å forberede deg litt var å dra til stadt på surfecamp der, med lapoint. Lapoint travels<3
      ELLER du kan jo ta turen heelt opp hit haha!! Lofoten tilbyr trolig nok VERY NICE WAVES og et veldig bra kurs ^^ Synes at Unstad camp her er helt amazing. Det er hytter man bor på, med boblebad ute på trappa, idyllisk øde område, med en LANG fin vei der man kan skate. Om man starter øverst i bakken kan man stå i sikkert 10 min i strekk på skateboardet og bare chilleee. Så både gode surfe og skate forhold! 😀 wow lang comment..

    9. Man lærer seg ikke å surfe på en ferie, så du får dra med familien din på mange ferier for du kommer til å bli hekta! lapoint i Portugal er veldig bra, og Unstad har også masse bra kurs 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg