FEST I HELA HUSET

Basshunter – Fest I Hela Huset

Halla! I går var jeg hos Nathalie og feiret bursdagen hennes. Jeg satt og koste med bikkja hennes til jeg syns den så ganske tard ut, jeg så på bikkja og kalte han retard. Da bjeffa den som f til meg, døde av latter mens jeg ble veldig nervøs. Haha! Vi koste oss med kebab pizza, aldri smakt den med pommes frites. Det var så godt, fyttikatta. Etter pizzaen var det god sjokolade kake som ble servert.

Etter vi hadde latt maten synke stakk vi ned og prøvde ut de helsikes høytalerne til Nathalie som blæsta deg helt til himmelen. De var så sykt deilige. Var en veldig koselig kveld i går!


Gul jakke, fyttikatta.

Meg, Nathalie og Christine. Gode jenter!

Vivian, meg og Nathalie.

Ida Sofie, meg og Amanda. Fiine dere er!

Godjenta Christine og meg. Tok dessverre ikke så mange bilder i går, hehe…

Hva syns du om sangen & bildene ?
Hadde du det bra i går & hvilken pizza er best ?

– Vi snakkes ! <3

17 kommentarer

Siste innlegg