GOOD FEELING

Sasha Lopez ft Broono & Ale Blake- Weekend

Jeg vet ikke hva med dere men jeg hadde en SUPER kveld! Det var bra stemning og mye bra folk! Skjedde ikke noe spesielt bortsett fra massemasse dansing. Jeg sitter igjen med en utslitt kropp og flere blemmer på føttene. Om noen få strakser skal jeg ut med to søte. Deretter blir det øving til presentasjon i historie. Flinke skolepia. Jeg skal også svare på spørsmålene deres til i kveld. Dere har fortsatt muligheten til å spørre om ting dere lurer på. Kanskje det er noe dere vil vite om Madde som hun ikke har svart på enda?


Outfiiiiiit. Jeg skifta nesten med en gang. Kjolen datt av når jeg dansa 🙁



Søteste Nadine! Sjekk ut bloggen hennes
her



Feeeeete gutter!



Humøret var på plass! Håret mitt er fucka pga voks..just sayin



På do da vettø



K-k-koooonge



Lol

Hva synes du om bildene?
Hadde du en fet lørdag? Fortell hva du gjorde!

Kingz

 
11 kommentarer

Siste innlegg