JEG SAVNER

å leke ute dagen lang

Cartoon Network

å ha null ansvar

å være ute døgnet rundt uansett vær

å gifte meg med nye gutter hver dag

å ikke være avhengig av pc, mobil, internett

matkrig

synge Britney Spears, Backstreet Boys og Spice girls sanger

mumle og finne på tusen nye ord istedenfor den egentlige sangteksten

å ha 345678 bestevenner

å rulle meg i gjørmet 

barbie og ken

barnehagen 

drømmen om å bli superstjerne 

å sitte på andre sine skuldre 

pokemón

de orginale barnetv seriene

å være uviten 

Powerpuff jentene 

å telte med bestefar 

Jeg savner barndommen min.

Madde er back on track i morgen. Det vil si at det er det siste innlegget mitt. Håper ikke dere kjeda dere ihjel mens hun var borte. På gjensyn søte lesere!

Savner du barndommen din? 
Hva savner du aller aller mest?

Kiiiinga
 

 

 

17 kommentarer

Siste innlegg