STOKA STOKA STOKA

Alohaa! I går var vi hos mormor og feiret jul. Det var veldig koselig, men julestemningen manglet dessverre. Spiste god mat og koste oss med kromkaker om jeg er veldig glad i. Så var det på tide med å åpne gavene. Det lå en stor sekk på bakken, trodde den var til Caroline men den var visst til meg. Den var dekket med puter og alt, til jeg kjente noe hardt og at det slo meg først da at jeg fikk ett fuckings longboard!!! Jeg er så stoka på sommer jeg nå, cruise rundt å kjenne vinden i håret. Ahh, stoked.


Min ritardo søster.

Min kjære pappa og mamma.

Søte mormor dekket på.

En som ble litt glad for gaven sin vet jeg.

Mormor blæster deg til nye leveler!

Måtte selvfølgelig ut å prøve det med en gang vi gikk ut.

Ayee, gleder meg til sommeren ja.

Bebbin min.

Tingene jeg fikkkkkkkk.

Hva syns du om bildene ?
Hadde du en bra julaften & hva fikk du ?

– Vi snakkes ! <3

18 kommentarer

Siste innlegg