CRUISE CHICKSA

Alohaa! Nettopp vært ute og cruiset med sis på longboard ettersom hun bestilte sitt eget for kun ett par dager siden. Jeg er helt forelska nå. Det var så syyykt tjill. Til å være amatør og stå ned bakker uten å tryne er jeg mektig imponert. Men lite imponert over Didrik som nå tror jeg er på legevakten ettersom jeg tok en liten payback på han og sa jeg hadde havnet på sykehuset. Jeg er en liten luring, hehe.


Disse bildene er ikke fra i dag, cruiser ikke rundt med ett speilrefleks kamera vett. #idiots…

Hva syns du om bildene ?
Står du på noe & gjort noe fett i dag ?

– Vi snakkes ! <3

15 kommentarer
    1. jeeeg står på twintip : D idag har jeg pakket og gjort meg klar til å dra til sverige for å være der i nyttårshelga å shredde : DD
      har sykt lyst til å begynne med longboard !
      digger stilen din : D

    2. Pernille: Koselig å høre, hihi! Takker og bukker 🙂 Kan ikke akkurat kalle det ski jakke men hvis du mener denne jakken her så er den kjøpt på Anton Sport. Og den gule dc jakka mi på det siste innlegget har jeg kjøpt på SportShopen i Sverige.

    3. Hvilket speilreflekskamera har du, Madde? Du har så sinnsykt klare bilder, elsker det <3 Btw, digger jenter som skater. Det er altfor få jenter som skater, det er jo dødsgøyt jo! Syns at på den neste fotoshooten burde du ha skate bilder, in my opinion anyway 😛 Det kunne vært din statement 😀

    4. Cassandra: Wow, tusen takk for det!! Jeg bruker Nikon 500D. Veldig bra!! Tja, det er dessverre ikke jeg som får lov til å bestemme tema i fotoshootene. Men kanskje det vil bli en skate shoot en gang. Hadde vært fett! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg