RESERVE

God dag alle sammen! Bloggpia har dratt til Bergen og tatt seg litt fri fra bloggen. Dette resulterer i at jeg, Kinga, må pine dere med unødvendig crap i en liten periode. Jeg skal selv reise i kveld så det kan bli litt kaos med innlegg akkurat i dag (og egentlig ellers), men skal så klart gjøre mitt beste! 

I dag har jeg vært stressa til tusen. Er det en ting jeg hater så er det å pakke, derfor utsetter jeg det til siste liten. I tillegg måtte jeg dra til byen for å ta ut penger og handle inn litt ting og tang. Nå er jeg forsåvidt i boks, og det eneste som gjenstrår er å stappe i seg en saftig hamburger for å så stikke på flyplassen. Det kommer forhåpentligvis et innlegg senere i kveld også! 



Sååå venta jeg i hundre år på to brødhuer og tryna midt på Amfi. U go girl

Har du ferie, i så fall, skal du reise noen steder?
Hva vil DU at jeg skal blogge om?

PUSS! 
Kin 

 

 

11 kommentarer

Siste innlegg