ARRIVED

God kveld dere! Flyturen gikk helt greit, litt kjedelig å fly alene men det funker så lenge man har musikk i ørene. Grunnen til at dette innlegget kommer så sent er fordi jeg måtte vente på flyplassen i en time før jeg ble henta. For øyeblikket befinner jeg meg i mormor og morfars casa og har planer om å legge meg tidlig i håp om å få sovet i mer enn gårsdagens stusselige 3 timer. I morgen skal jeg stå opp tidlig for å få ut så mye som mulig ut av dagen. Må blant annet til byen for å veksle valuta. 

Beklager for ufattelig dårlig kvalitet på bildene, men har ikke hatt tid til å ta noen ordentlige bilder. Kommer sterkere tilbake i morgen (forhåpentligvis????).  

Nighty night ♥ 
Kin 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg