BUSY

Hei og hå! Dere klarte å gjette riktig, jeg er i Polen! Hadde det utrolig travelt i dag, men jeg eeeelsker det! Det kan høres litt rart ut men jeg liker faktisk å stresse av og til,haha! Over til det jeg har gjort i dag:


Gått ute i kulda


Lona i byen

og vært en sugen fotograf og blogger

Ellers har jeg vært med familien og kjøpt inn litt småting. I morgen skal jeg ta buss til en annen by for å titte innom butikker som ZARA, Pull&Bear, Bershka og Stradivarius. Favorittbutikker! 

Hvordan er været hos deg og har du noen favorittbutikker?
Vi blogges! x
Kin 

5 kommentarer
    1. JEG BOR I SPANIA OG GJETT HVA JEG ELSKER DE SAMME BUTIKKENE AMAGAD og blanco da den er pheeeet
      du er god blogger kinga, savner madde, men du er en god vikar! låver dej liksåm

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg