SMINKE

Det var noen som lurte på om jeg kunne lage sminkevideo, men det har jeg dessverre ikke tid til. (Ikke at det er så veldig mye å se på heller.) Men jeg kan jo legge ut bilder! Jeg har så klart ikke med meg alt i og med at jeg er ute og reiser, men dere får iaf se det jeg har med meg her i PL.


1. Mineralpudder/Sephora 2. Solpudder/Sephora 3. Blush/Sephora 4. Concealer/ Sephora

B
ørster: 5. Solpudder/Elf 6. Blush/Essence 7. Pudder/Sephora

8. Lipgloss/Essence (My favorite milkshake) 9. Telescopic/Loreal 10. Masterpiece/Maxfactor 

I tillegg har jeg med meg en øyenbrynspenn fra H&M (suger egentlig), pinsett fra Sephora og et leppestift fra MaxFactor i fargen rød (297). Nåååå rusler jeg til byen for å shoppe litt til. Den første shoppingrunden ble ikke helt vellyket…kjøpte altfor lite :'(

Hvordan sminke bruker du og er det noe du vil anbefale meg?
Kin 

8 kommentarer

Siste innlegg