DREAMS

Halla! Formen har kun blitt verre så derfor har jeg ikke gjort noe i dag. Holder meg ikke så jeg blir frisk. I det siste har jeg drømt masse rart, derfor er det noe jeg digger å gjøre. Gå på google og søke på drømme tydning. Utrolig merkelig hva drømmer kan bety. Feks da du faller ned i ett hull og våkner rett før du treffer bakken betyr det at du vokser. Kjipt at jeg ikke har drømt det på evigheter, heh. That sucks!

Hva syns du om bildet ?
Pleier du å huske drømmene dine å sjekke dem ut på drømme tydning ?

– Vi snakkes ! <3

15 kommentarer
    1. Søtt bilde! Pleier som oftast å huska dei, men pleier ikkje å sjekka dei på drømme tydning 🙂
      God bedring ♥

    2. aldri tydet drømmene mine før, det må jeg prøve! hvor har du forresten kjøpt den vesten, den var skikkelig kul selv om jeg bare ser litt av den..? digger stilen din!!!

    3. Får du 3 dagers god søvn, så begynner du å drømme igjenn 🙂 om du ikke får de nettene med bra søvn produseres ikke stoffet dmt så mye som det skal(det stoffet som gjør at man drømmer. produseres liksom rett imellom og litt over øyenbrynene). Ganske spennende med det stoffet egentlig! i regnskogen i brazil har de greid å fremstille syntetisk dmt, og lager en slags té av det som kalles ayahuasca. Når man drikker den kommer man liksom i en slags eventyr verden(avhengig fra persom til person) og det er foreksempel slik filmen avatar er lagd. den er lagt utav drømmen til skaperen av filmen da han drakk ayahuasca 🙂 merkeligt at ayahuasca også faktisk i noen tilfeller har helbredet kreft :p

    4. dmt er ikkje syntetisk.. de finnes i en rekke planter i amazonas. deriblant mimosa hostillis å i chacruna… disse kokes sammen med planten caapi banister..Uten capien så blir ikkje dmt et tatt opp i kroppen men nedbrutt av magesyre…
      Ayahuaska( dødens vin ) er kjent for å heale psykisk, fysisk å sjelelig 🙂
      Å at dmt produserers i pinalkjertelen er ikkje bevissy . men mangen påstår de-
      Dmt er i likhet med psilysobin fra sopp nesten identisk med serotonin som vi jo alle kjenner til .–
      Å filmen du ser er ofte traumer å minner fra ditt eget liv,, å så ser du mye av de vi ikkje ser til vanlig å reiser ut av kroppen i andre dimensjoner.. treffer masse livsformer , i form av energi ..
      Å ja , de kan kurere alt, men krever en dyktig medesinmann og(shaman) med sine icaros(healingsanger)
      Go natt

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg