FOREDRAG

Halla! Jeg vet ikke om mange av dere vet dette. Men jeg har aldri likt å ha fremføringer noen sinne. Hver eneste gang jeg går frem og står foran klassen føler jeg meg som en liten jente igjen uten noe back up. Jeg syns det er skummelt og skremmende. Jeg blir kjempe nervøs og får panikk slik at jeg alltid må ha med meg manus fordi jeg vet jeg vil få hjerneteppe. I dag hadde jeg ett kort foredrag om blogg.no i kk klassen fordi vi kanskje skulle ha en felles blogg. Kun det blir jeg nervøs av. Foredrag for meg er som å få muligheten til å ydmyke meg selv foran en klasse. Så godt selvtillit har jeg innenfor fremføringer.


Malene luringen tok snikbildet av meg under fremføringen. 

28 kommentarer
    1. Jeg døde nesten hver gang vi skulle ha fremføringer på ungdomsskolen, men så gikk jeg medier og kommunikasjon, og da hadde vi framføringer nesten hele tiden, så fremføringene gikk til slutt som en lek 😀

    2. Jeg er helt enig med deg når det gjelder fremføringer. Jeg blir ofte helt skjelven i stemmen, og kan skjelve i hele kroppen.. Men det er greiere når jeg faktisk vet hva jeg snakker om, og jeg kan det ifra før, ellers er det helt forferdelig ! Var verre før da, men liker det fortsatt ikke..

    3. Det er så utrolig rart, fordi jeg er vant til å være med på teater, har vært foran ett filmkamera, og opptrer ofte, men når jeg har foredrag er det et rent helvete! Jeg blir utrolig urolig og skjelven, noe som irriterer meg..

    4. hei jeg skal ha en blogg vs blogg der du vinner et innlegg på min blogg og jeg ville sende dette til nesten alle minne blogg venner hadde vært fint om du stakk innom og meldte deg på (blogg venner er jo får at vi skal huske å stikke innom ) lykke til 😀

    5. åh, du er ikke alene! jeg blir så nervøs så jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.. ingenting som hjelper.. og jeg får veldig skjelven(?) stemme! ikke gøy-.-

    6. huff, det var leit! du ydmyket deg sikkert ikke, og det gikk sikkert bedre enn det du tror 🙂 kan du legge ut outfitbilde av det du hadde på deg der?

    7. Søtt bilde ^^, jeg får hel skrekk av å stå foran klassen å presenere noe me mindre jeg er på gruppe med noen ! Håper ditt gikk vellykett ! 😀

    8. åhh, jeg haater det ! lærene mine sier det er bare å øve seg, så de gir oss framføringer hele tida…føler bare for at jeg blir bare dårligere og dårligere for hver gang jeg som vi har det jeg.

    9. Føleeeeeeeern til tusen! Kunne ikke sagt det på noen bedre måte, å fremføre er virkelig det verste jeg vet! 😛

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg