NERVENE TOK OVER

Wadduuup! I dag hadde jeg matte eksamen. I hele går sa jeg til meg selv at dette kom til å gå helt ræv. Noe det også gjorde. Nervene tok over da jeg satt med arket foran meg med blyanten i hånden. Varmen inne i rommet var helt forferdelig. Føltes ut som jeg skulle falle sammen når som helst. Eneste jeg gledet meg til var å pakke sammen sakene og gå med et smil. Om at jeg endelig er ferdig. Jeg er forbredt på det verste og tenker ikke noe på det beste. For meg er det umulig å se noe lyst på det. Jeg tok en tur innom kiosken på vei hjem og kjøpte meg stektris. Jeg spurte om jeg kunne varme den i ovnen til dama bak disken. Jada, det kan du, sa hun. BULLSHIT! Ble plastisk mat til tusen. Jeg er så heldig.


Hehe, hva skulle man ha gjort uten saks. 

11 kommentarer

Siste innlegg