ONE WEEK LEFT

ALOHA! Nå har det gått en uke, og har kun en uke igjen her i Bergen. Deilig å tenke på at jeg får leve litt  mer luksus. Det har vært kjempe fint vær i dag og kjørte derfor shorts og singlet! Men noe er veldig kjipt, all brunfargen min er snart borte. Herlige Norge!!! Det vil si at det flasser av så fort jeg går ut av dusjen. Litt kjipt, men bedre å få det av å starte på nytt igjen. 


Tank SoNextYear.com Shorts MadLady.se Armbånd Oslove.no

 
Nå, over til BeachIt tshortene. Under denne teksten vil du se tshortene vi skal ha. Gul med svart logo, hvit med blå logo og svart med blå logo.  Dette var de med flest forespørsler så jeg håper dere blir fornøyde! Er så utrolig spent på tskjortene! Jeg og Didrik gleder oss så utroolig mye og ser ufattelig frem til dette! Vi starter straks med forhåndsbestillinger så det blir førstemann til mølla! Vi synes dette prosjektet blir utroolig interessant, så det blir bra! Hope ya dig!

22 kommentarer

Siste innlegg