ONE QUESTION

ALOHA! Jeg hater å våkne på morningen av varmen, det er så ubehagelig føler jeg. Samme følelsen man får etter en powernap som plutselig ble til 3 timer eller mer. Bortsett fra det, er det kjempe deilig at det er fint vær ute nå. Jeg skal på russemøte i dag med jentene, gleder meg til å se hva vi kommer frem til. Mye penger man må ut med i russetiden, men fra hvert eneste kull hører vi det samme. At det er verdt det. Jeg hadde tenkt til å lage videoblogg angående alle kjolene mine. Men speilreflekskameraet til søsteren min er dårlig på fokus, så det ble uklart. Derfor spørr jeg dere heller om dere har lyst til å se alle iphone dekslene mine? Jeg bestilte litt nye ting fra iphonedeksler.no  og kulklokke.no osv for en stund siden som dere sikkert husker. De kom her om dagen, så tenkte jeg bare kunne vise dere et bildet av det! Det er så mye billig der!


Siden det var så billig der kjøpte jeg meg skjermbeskytter og litt mer, trengte det! -Veldig fornøyd med klokkene, love them all.

17 kommentarer

Siste innlegg