BUTIKKER JEG ANBEFALER

ALOHA! Jeg tenkte jeg ikke bare skulle nevne steder på nettet, men også i kun butikker hvis dere forstår? Jeg skal nå skrive litt om hver eneste nettbutikk så kan dere gjerne gi meg noen nettbutikker dere også anbefaler å kjøpe diverse produkter på, don’t be shy!!!


Carlings.no er faktisk den butikken jeg handler mest i. Jeg elsker absolutt alle skjortene som er der. Og veldig ofte har dem laidback gensere som passer til alt der.


Junkyard.no har jeg vært fast kunde hos i snart 3 år. De har så godt utvalg av alt. Luene på dette bildet, herregud jeg elsker dem. Jeg har 3 av de luene allerede nå! 


Nelly.com en SKIKKELIG jentebutikk. Jeg har aldri bestilt noe derfra før, men har virkelig lyst til å gjøre det snart. Så mye fint der! Elsker neglakkene. Ettersom dere alltid spørr om direktelink til nelly produktene kjører jeg i gang her: Kjole1 Kjole2 Kjole3  Jumpsuit Shorts Topp Bukse Veske1 Veske2 Sko1 Sko2 Neglakk


Iphonedeksler.no er stedet der jeg har kjøpt de fleste mine, jeg er ufattelig fornøyd og denne siden anbefaler jeg dere sterkt å ta en titt innom for dere som digger deksler!


Kulklokke.no bestiller jeg ofte klokker hos. De koster mindre enn 200 lappen, helt vilt. Veldig stort utvalg av forskjellige klokker, men disse er mine favoritter!

26 kommentarer

Siste innlegg